Структура зберігання даних в Фастпринт ERP, терміни

Продукція

Під продукцією маються на увазі візитки, листівки, буклети, флаєри, книги і т.д. Іншими словами, продукція це все те, що ми виробляємо.

Замовлення

Замовлення – мінімальна одиниця надання наших послуг клієнтам.

Субзамовлення

Субзамовлення – це складова частина замовлення. Субзамовлення включає в себе опис друку на матеріалі тільки одного типу, тільки однієї щільності, при цьому кольоровість друку в рамках субзамовлення фіксована, так само фіксований перелік операцій післядрукарської обробки.

Якщо ви замовляєте комплект візиток – в цьому випадку замовлення має одне субзамовлення. Якщо ви замовляєте друк двох комплектів візиток, один 4+4 (двосторонні), інший 4+0 (односторонній) – то це два субзамовлення, в яких всі параметри можуть збігатися, за винятком кольоровості друку.

Якщо ви замовляєте складну продукцію, наприклад, буклет в якому блок і обкладинка друкуються на різних типах паперу, то таке замовлення включає в себе два субзамовлення – субзамовлення на друк обкладинки і субзамовлення на друк блоку. При цьому в обох субзамовленнях вказуються однакові параметри післядрукарської обробки, тому що обидва субзамовлення це частини одного виробу – буклета. Якщо обкладинка і блок буклету мають однакову щільність паперу і кольоровість – необхідність в двох субзамовленнях відпадає, оскільки можна обійтися одним, який буде описувати друк обкладинки і блоку разом.

Крім обробки складних замовлень, принцип замовлення-субзамовлення використовується так само для обробки різнорідних замовлень, які виконуються за одне звернення клієнта. Наприклад, ви замовляєте флаєри та плакати, в даному випадку обидва типи продукції прості і не вимагають поділу на субзамовлення. Якщо слідувати вищенаведеній логіці – вийде два замовлення по одному субзамовленні в кожному. Але в таких випадках, для зручності взаєморозрахунків, ми зазвичай об'єднуємо два замовлення в один з двома субзамовленнями, при цьому субзамовлення ніяк не пов'язані між собою з точки зору їх виготовлення.

Оплата

Оплата – внесення клієнтами коштів за виготовлену продукцію. Оплата може здійснюватися кількома способами:

  • за конкретні виконані замовлення (з прив'язкою)
  • за невизначені виконані замовлення (без прив'язки)
  • авансом за майбутні замовлення, які на момент оплати ще не оформлені

Кожен клієнт має свій баланс (сальдо). При оформленні замовлення сума замовлення віднімається з балансу клієнта, при надходженні коштів – суми платежів додаються до балансу клієнта. Таким чином, незалежно від способу оплати, в ERP системі ведеться облік балансу клієнта.

Прив'язка

Прив'язка – логічний зв'язок між замовленням та оплатою. Головною функцією прив'язки є зіставлення оплат тих чи інших замовлень. Іншими словами, прив'язка служить для того, щоб якщо вона задана, відповісти на питання "Коли і як я оплачував це замовлення?" або "За що я заплатив ці гроші?".
Прив'язка оплати до тих чи інших замовлень допомагає, наприклад, коли кілька менеджерів одного клієнта роблять замовлення і вносять оплати незалежно один від одного. При цьому, в нашій системі всі ці замовлення оформлюються на одного клієнта (тому що всі менеджери представляють одну компанію), і наявність прив'язок оплат до тих чи інших замовлень допомагає розібратися клієнту в тому, хто (який з менеджерів) за що платив, так само прив'язки виявляються корисними у випадках, якщо оплата проводиться не централізовано від юридичної особи клієнта або для клієнта вимагається надання історії своїх платежів в контексті їх прив'язки до конкретних замовлень.

Структура

Кожне замовлення має мати не менше одного субзамовлення. При внесенні оплати (готівковій або безготівковій) оплата не може бути прив'язана безпосередньо до замовлення. Для цього всередині бази даних створюється рахунок, який для уникнення плутанини з рахунками системи "1С: Бухгалтерія", називається invoice (інвойс). Далі, на підставі invoice ми можемо внести в систему платіж. На підставі одного invoice може бути створено довільну кількість платежів.

Всі рухи коштів негайно відображаються на балансі користувача.

ic
Подивитися на мапі Пн - Пт: 9:30 - 18:30
Пн - Пт: 10:00 - 15:00
Швидке замовлення
Заявка на розрахунок вартості
Задати питання

Задайте питання і ми зв'яжемося з вами протягом 3-х годин.
Або зв'яжіться зручним способом >

Задати питання
Заявка прийнята!
Спасибі!
Зовсім скоро ми зв'яжемося з вами!