Друк презентацій. 

Презентація – це візуально-інформаційний матеріал, що випускається у паперовому вигляді. Цей поліграфічний продукт виконує безліч корисних функцій, про які ми докладніше поговоримо нижче.

Презентації стали популярним засобом подання даних, і їх друк реалізує важливу роль у забезпеченні ефективної комунікації з аудиторією.

Умовно презентації ділять на такі категорії:

  • Маркетингові (рекламні)

    Орієнтовані на цільового клієнта, описують переваги та особливості товару, послуги. Завжди мають яскравий зовнішній вигляд, містять велику кількість візуального контенту. Такі презентації виконують функції грамотно структурованого портфоліо або каталогу продукції в друкованому вигляді.

  • Інвестиційні

    Візуалізація або презентація плану дій дуже важлива для інвестора або благодійника. Наочно транслюють суть та цілі стратегії, заохочують до плідної співпраці.

  • Корпоративні

    Бренд-бук, гайдлайн – в цих презентаціях прописують корпоративний стиль організації, місію та стратегію просування, основні принципи та правила роботи, опис конкурентів, дослідження аудиторії, тощо. Містять докладну інформацію щодо візуалізації корпоративної символіки та інструкції роботи з її елементами.

  • Інформаційні

    Універсальний вид презентацій, який містить корисну і важливу інформацію, призначену для співробітників, клієнтів, партнерів компанії або споживачів послуг/товарів.

  • Технічні презентації

    Даний тип завжди містить детальну інформацію про предмет/місце/будь-що інше, відрізняється від інших презентацій наявністю схем, діаграм та інших важливих графічних елементів. Одним з прикладів такої презентації являється дизайн-проект. Це важлива складова заключення договору, який обов'язково друкується у двох екземплярах, містить схеми, фото та іншу візуалізацію.

  • Навчальні посібники

    Важливий тип презентацій навчальних матеріалів, який допомагає зрозуміти і опанувати певну інформацію, робить навчання зручним та цікавим.

Правильно оформлені та якісно роздруковані презентаційні матеріали допомагають ефективніше виконувати свої функції: доносити суть ідей, залучати увагу аудиторії та досягати поставлених цілей.

А тепер трохи докладніше про це…

Друкована презентація може виконувати такі функції:

  • Формувати позитивний імідж компанії, демонструвати сильні сторони/конкурентні переваги, стимулювати споживчу активність.
  • Презентувати інформацію для інвесторів, відзначивши досягнення організації, переваги співпраці та перспективи подальшого розвитку.
  • Нести комерційну пропозицію, рекламувати товари або послуги.
  • Анонсувати майбутні або звітувати про минулі заходи з гарно поданою візуальною складовою (ілюстрації, інфографіка та ін).
  • Презентувати прес-пакет бренду або події потенційному рекламодавцю, надавши аналіз цільової аудиторії тощо.
  • Презентувати франшизу, докладно описуючи її концепцію, бізнес-модель та можливі формати співробітництва.
  • Налагоджувати комунікацію між відділами компанії шляхом надання звітних даних.
  • Ділитись із громадськістю науковими досягненнями, результатами виконаної роботи.

У конференц-залах, обладнаних проектором, можна демонструвати презентаційні матеріали у цифровому форматі. Проте навіть за наявності електронної презентації доцільно замовити ще й роздрук матеріалів – наприклад, щоб гості заходу могли забрати їх із собою.

Роздруковану презентацію можна використовувати для демонстрації необхідної інформації широкому загалу в приміщенні, не оснащеному обладнанням для демонстрації цифрових носіїв – а також в офісі, при безпосередній взаємодії представників компанії з потенційними клієнтами або діловими партнерами.

Друк презентацій – це важлива складова частина підготовки та представлення інформації у професійному середовищі, що включає в себе перетворення електронного варіанта презентації на фізичний носій, який можна розповсюджувати, демонструвати і презентувати живій аудиторії. Щоб отримати якісний результат, цей процес вимагає великої уваги до деталей.

Зовнішній вид та виготовлення презентацій

Ми вже впевнились в тому, що презентація – це ефективний спосіб подачі інформації, який сприяє її легкому розповсюдженню та збереженню.

А як же має виглядати ідеальна презентація?

Зовнішній вигляд виробу може бути абсолютно різноманітним та залежить від типу презентації та цілей її використання: від креативних до класичних – на будь-який смак замовника.

Одним із ключових аспектів успішної друкованої презентації є якість вмісту. Перед друком необхідно впевнитися, що текст, графіка та інші елементи презентації відповідають поставленим завданням. Переконайтесь, що зміст презентації логічно структурований, зрозумілий та цікавий для вашої аудиторії. Оформлення презентацій для друку має бути чітким і привабливим.

Рекомендації по створенню макету презентації.

Розглянемо кілька основних рекомендацій для створення макету якісної презентації:

  1. Розмір сторінки та орієнтація: Виберіть той формат, який найкраще підходить для вашої презентації. Зазвичай використовується стандартний формат A4 з портретною орієнтацією, але ви можете обрати і інший, якщо він відповідає вашим потребам. Останнім часом популярними стали квадратні буклети, наприклад, 200х200 мм.
  2. Дизайн та форматування: Забезпечте зручність читання, використовуючи зрозумілі шрифти, адекватний розмір тексту та відстань між елементами. Врахуйте кольорову гаму, щоб забезпечити контрастність та зручність сприйняття інформації.
  3. Зображення та графіка: Переконайтесь, що зображення та графіка в макеті вашої презентації мають високу роздільну здатність. Вони повинні бути чіткими та візуально привабливими. Уникайте використання занадто складних чи перевантажених деталями зображеннь, оскільки це може порушити їх сприйняття.
  4. При використанні таблиць або діаграм переконайтесь, що вони читабельні при друці в малих розмірах. Важливо виконати масштабування та форматування, щоб зберегти ясність та зрозумілість інформації.
  5. Примітки та коментарі: якщо ви плануєте використовувати друковану презентацію як доповнення до свого виступу, розгляньте можливість додати примітки або коментарі до кожного слайда. Це допоможе аудиторії краще зрозуміти ваші думки та ідеї.
  6. Дотримуйтесь технічних вимог до макетів. Наприклад, в залежності від типу сшивки вашої презентації мають бути передбачені відповідні відступи, також не слід забувати про стандартні дообрізні припуски. Важливо враховувати кольорові моделі в залежності від обраної технології друку та таке інше. Більш детально вимоги до макетів описані за посиланням.
  7. Створюючи макет в програмах PowerPoint, Google Slides слід уважно віднестись до зберігання файлу та підготовки його до друку. Адже далеко не завжди стандартний формат презентації PowerPoint та Google Slides відповідає всім вимогам виробництва. Тому доводиться проводити конвертацію в інші види файлів, наприклад, в PDF. В професійних типографіях друк відбувається саме з PDF-файлу. Але після перетворення, наприклад, файлу РРТ в PDF важливо уважно перевірити його на адекватне відображення інформації, наявність всіх елементів, відступів та масштабування. Варто зазначити, що PowerPoint і Google Slides не є професійними дизайнерськими програмами, тому до підготовки таких файлів до друку потрібно підійти більш ретельно, особливо, якщо ви робите це самостійно без допомоги професійного дизайнера. Проте без перебільшення можна відзначити: друк презентації PowerPoint користується не аби-якою популярністю!
  8. Перевірка перед друкуванням: Перед тим, як надіслати презентацію на друк, обов’язково перегляньте її ще раз, щоб побачити та виправити будь-які помилки та неточності.

Незалежно від того, чи ви друкуєте цілу презентацію або лише окремі її сторінки, важливо дотримуватися описаних вище рекомендацій для того, щоб забезпечити якісний друкований продукт в подальшому.

І пам'ятайте – друковані матеріали можуть використовуватися без вашої присутності, тому важливо зробити їх достатньо інформативними, щоб читачі могли зрозуміти головну думку.

Після створення макету важливо сказати декілька слів саме про друк, точніше про виготовлення презентацій.

В залежності від типу презентації, її накладу та технічних характеристик замовлення обирають технологію її друку.

Найчастіше це цифрова або офсетна технології виробництва.

Офсетна технологія друку має сенс при виготовленні великих накладів презентацій, наприклад, коли мова йде про навчальні, інформаційні або рекламні матеріали, які орієнтовані на великі аудиторії.

Якщо ж мова йде про друк невеликих тиражів, наприклад, брендбуків, технічних презентацій або дизайн-проектів – тут в нагоді буде саме цифрова технологія.

Цифровий друк презентацій – це в першу чергу якість вашої продукції. Основна перевага – друк тиражів від 1 екземпляра, а також можливість друку та затвердження кольоропроби перед виготовленням основного тиражу. Ну і якщо вам потрібен друк презентацій терміново – це також справа саме цифрової технології виробництва.

На що важливо звернути увагу при виготовленні презентацій:

  • Папір.

    Вибір паперу впливає як на зовнішній вигляд продукту, так і на якість друку. В залежності від підготовленого макету, кількості необхідних примірників та загальної концепції виробу обраний папір може бути:

    • крейдований
    • без покриття
    • дизайнерський.

    Кольорова гама паперу також буває різна – від холодного білого до теплого молочного, від пастельних кольорів до насичених.

  • Кольорність.

    Наприклад, кольоровий друк презентацій краще передає візуальну складову рекламних буклетів. Яскраві фото зовнішнього вигляду продукту краще запам'ятовуються та ефективніше впливають на підсвідомість потенційного клієнта.

    Чорно-білі презентації також мають сенс. Такий варіант може використовуватись, наприклад, у виробництві економічних навчальних або стриманих та стильних бізнес-матеріалів. Діло вашого смаку та можливостей!

  • Одно або двосторонній друк.

    Залежить від об'єму презентації (кількості сторінок), методу скріплення та індивідуальних побажань замовника.

  • Метод скріплення.

    Найчастіше презентації скріплюють за допомогою металевої або пластикової пружини, діаметр якої залежить від об'єму виробу. Також можлива збірка на дві скоби (принцип класичного зошита) або за допомогою термоклея.

    Метод скріплення обирається в залежності від кількості сторінок у презентації, а також виходячи із загальної концепції виробу. Наприклад, друк презентації у вигляді брошури із збіркою на дві скоби має сенс, якщо мова йде умовно про каталог продукції об'ємом від 8 до 40 сторінок.

  • Післядрукарська обробка.

    Окрім основних маніпуляцій із тиражем (порізка, бігівка, фальцування, скріплення), тут є можливість додати візуального оздоблення вашому каталогу – зробити вирубку обкладинки або внутрішніх сторінок, заламінувати папір глянцевою або матово плівкою, додати вибірковий лак чи ще щось інше. Друк оригінальних презентацій вигідно виділить вас серед конкурентів, підкреслить ваш гарний смак та унікальність.

Загалом, друк презентацій є промисловим інструментом, який доповнює сучасні технології презентаційного мистецтва. Використання якісних друкованих презентацій сприятиме успіху вашого виступу та зробить його більш запам’ятованим для аудиторії.

Типографія Фастпринт пропонує професійне виробництво та друк презентацій в м.Київ на базі власного сучасного парку обладнання повного циклу.
За довгий час існування наша типографія здобула надійний авторитет і довіру серед наших клієнтів та партнерів. Ми завжди виконуємо свої зобов’язання, працюємо злагоджено, швидко та якісно.

У нас ви знайдете:

  • Доброзичливий та професійний колектив
  • Досвідчених дизайнерів
  • Великий асортимент продукції
  • Всі види поліграфічних послуг
  • Клієнтоорієнтований сервіс
  • Якісний друк поліграфії
  • Оперативні терміни виготовлення продукції

Друк презентацій в м.Київ це лише один вид послуг серед багатьох інших. У нас ви можете замовити створення креативного макету з нуля, виготовлення будь-якої поліграфії під ключ (наклейки, візитки, буклети, папки, конверти, листівки, банери, календарі, упаковку, фотокниги і багато-багато іншого), доставку тиражу в любий куточок України.

Типографія Фастпринт – сучасна клієнтоорієнтована друкарня, яка весь час розвивається, вдосконалюється і робить все, щоб бути кращою! Ми за довгострокову та надійну співпрацю. Прийдіть до нас один раз та залиштесь нашим клієнтом, партнером та другом назавжди!

Чекаємо на ваше перше замовлення!

Для цього вам потрібно зробити один крок із запропонованих нижче:

Відповіді на будь-які запитання за телефонами:

(044) 503 88 26

(098) 045 81 86

(066) 991 46 06

(093) 515 40 19

Вам потрібен друк презентацій? Типографія Фастпринт вже потирає руки в очікуванні)

Починаймо працювати?!

ic
Подивитися на мапі Пн - Пт: 9:30 - 18:00
Пн - Пт: 10:00 - 15:00
Швидке замовлення
Заявка на розрахунок вартості
Задати питання

Задайте питання і ми зв'яжемося з вами протягом 3-х годин.
Або зв'яжіться зручним способом >

Задати питання
Заявка прийнята!
Спасибі!
Зовсім скоро ми зв'яжемося з вами!