Персоналізація, друк штрих коду
Персоналізація, друк змінних даних, терміновий друк штрих-кодів або нумерація поліграфічної продукції – це один із напрямів цифрового друку, при якому частина друкованого зображення на виробі залишається однаковим від листа до листа, а частина змінюється.
Наприклад, дипломи. У них, як правило, є "шапка", яка містить герб, назву організації, різноманітні захисні візерунки і т.д. – ці елементи залишаються однаковими для всіх дипломів, а ось прізвища на кожному дипломі різні. Друк однакових дипломів з різними прізвищами називається цифровим друком зі змінними даними або цифровим друком з персоналізацією. При цьому слово "персоналізація" зазвичай вживається, коли мова йде про прізвища, в інших випадках (друк штрихкодів, слів, кодів, чисел, адрес, будь-який інший інформації) вживається термін друк змінних даних.
Крім дипломів, оперативний друк з персоналізацією може застосовуватися для виготовлення різноманітних запрошень, наприклад запрошень на весілля. Змінними даними в даному випадку можуть бути не тільки ім'я людини, якого потрібно запросити, але і вся рядок звернення до нього. Замість "Шановний (а)" в звичайних листівках, ми отримаємо "Шановний", "Шановна", "Шановні", "Дорогі" і так далі, в залежності від ступеня споріднення, віку гостя, від того чи буде він один або в парі.
Такий вид друку перетворює звичайну друковану рекламу або ділові листи в унікальний маркетинговий інструмент, за допомогою якого з'являється можливість використовувати персональне звернення безпосередньо до конкретного клієнта.
Друк штрих-коду або номера, іменні сертифікати, грамоти, подяки, квитки зі штрих-кодами або номерами, номерні пластикові картки, листи для масової розсилки, рахунки за послуги, етикетки, наклейки, звіти, персональні рекламні буклети та багато інших виробів – ось далеко не повний перелік всього спектра можливостей щодо застосування персоналізації або друку змінних даних за допомогою цифрового друку.
Крім текстових змінних даних можлива персоналізація у вигляді друку штрих-кодів більшості існуючих стандартів, а також у вигляді змінних графічних елементів, що може істотно розширити інструментарій просування товарів і послуг на ринку. Наприклад, якщо компанія продає автомобілі, швидше за все у цій компанії є база клієнтів, які купили авто. При цьому клієнти залишилися задоволені сервісом, але з часом цілком могли забути про цю компанію. Використовуючи персоналізацію, можна нагадати про себе листом, зміст якого може бути, наприклад, таким:
Шановний Іване Івановичу!
Вас вітає компанія з продажу авто, пройшло вже більше 2 років (а точніше 2 роки і 4 місяці) з тих пір як Ви придбали у нас авто. За цей час багато чого змінилося в нашій компанії, у нас новий офіс, ремонт і т.д. Запрошуємо Вас відвідати наш салон, випити чашечку кави і ознайомитися з новим модельним рядом автомобілів!
Крім цього, можна вставити в лист фотографію моделі автомобіля, яку придбав Іван Іванович, або фото моменту покупки, якщо воно є. Кількість змінних даних в таких листах обмежена тільки фантазією замовника.
Отримуючи такі листи, клієнти будуть почувати персональну увагу до себе, що істотно (в рази) збільшить відгук на розсилку, в порівнянні з традиційним, чимось на зразок,
Шановний клієнт!
У нас все добре, приходьте в гості ...
подібна кореспонденція, як правило, відразу ж виявляється в сміттєвому кошику ...
Наша компанія здійснює такі види персоналізації поліграфічної продукції:
- проста текстова персоналізація (серійні номери, коди, адреси, прізвища та імена і т.д.);
- друк штрих-коду різних стандартів (EAN8, EAN13, CODE128, і інших (штрих-код генерується автоматично за наданою базі даних серійних номерів або діапазону серійних номерів);
- персоналізація продукції змінним графічним зображенням (векторних або растрових), чорно-білим або повнокольоровим;
- комбінована персоналізація (об'єднання декількох типів персоналізації в рамках одного вироби).
Для друку штрих-коду (змінних даних, персоналізації) необхідно:
- база даних (змінна інформація);
- оригінал-макет друкованої продукції (постійна інформація);
- preview (зразок) розташування змінних даних на оригінал макеті
Постійна інформація – це базовий макет, в який при друку автоматично за допомогою спеціального програмного забезпечення підставляється змінна інформація з бази даних. База даних може бути підготовлена, наприклад, в Excel. Стовпці таблиці будуть відповідати персоналізованих змінним (наприклад, ім'я, варіант звернення, назва файлу з фотографією), а рядки – містити набір цих змінних для кожного екземпляра друкованого вироби. Більш детальна інформація про підготовку бази даних для персоналізації.
Ось деякі приклади використання персоналізації при цифрового друку:
Вартість послуги персоналізації:
- Персоналізація з одного боку (текст):
+ 15% до вартості друку, мінімальна вартість послуги – 50 грн.
- Персоналізація з одного боку (графіка і / або текст):
+ 15% до вартості друку, мінімальна вартість послуги – 100 грн.
- Персоналізація з двох сторін (текст):
+ 15% до вартості друку, мінімальна вартість послуги – 100 грн.
- Персоналізація з двох сторін (графіка і / або текст):
+ 15% до вартості друку, мінімальна вартість послуги – 150 грн.
Для цінової моделі Дилер:
- Персоналізація з одного боку (текст):
+ 20% до вартості друку, мінімальна вартість послуги - 100 грн.
- Персоналізація з одного боку (графіка і / або текст):
+ 20% до вартості друку, мінімальна вартість послуги - 150 грн.
- Персоналізація з двох сторін (текст):
+ 20% до вартості друку, мінімальна вартість послуги - 150 грн.
- Персоналізація з двох сторін (графіка і / або текст):
+ 20% до вартості друку, мінімальна вартість послуги - 200 грн.