Інструкція по роботі з fastprint.pro

Інтерфейс fastprint.pro розроблявся як розвиток і вдосконалення своєї попередниці – системи Фастпринт ERP, яка до недавнього часу використовувалася в якості інтерфейсу для роботи з дилерами. Новий інтерфейс став простіше, лаконічніше, в ньому підтримується робота з мобільними браузерами.

Простота нового інтерфейсу дозволяє нам пропонувати його не тільки Дилерам (які по суті своїй є професіоналами поліграфічного ринку і не бояться складних інтерфейсів), але і кінцевим споживачам поліграфічної продукції.

Технічно, fastprint.pro та fastprint.ua є одним і тим же сайтом, дві окремих адреси існують виключно для того, щоб виділити для fastprint.pro окрему точку входу. Наслідком того що це один і той же сайт є наступне:

  • логін і пароль fastprint.pro та fastprint.ua завжди однакові
  • реєструючись на сайті fastprint.ua, клієнт автоматично реєструється на fastprint.pro, і навпаки
  • скидаючи (відновлюючи) забутий пароль від fastprint.ua, клієнт автоматично змінює пароль для fastprint.pro, і навпаки

При цьому, специфіка роботи інтернет браузерів така, що для входу на кожен з сайтів потрібно окремо авторизуватися, вводячи логін і пароль.

Варто зауважити, що fastprint.ua має функціонал особистого кабінету (перегляд замовлень, оплат), який в якійсь мірі перетинається з таким в fastprint.pro . Це не повинно бентежити користувачів fastprint.pro. Справа в тому, що частина аудиторії fastprint.ua не користується fastprint.pro, але для неї теж потрібен особистий кабінет.

Угода про прийом замовлень через fastprint.pro

Звертаємо Вашу увагу на те, що всі замовлення, які відправляються в роботу повинні відповідати угоді про прийом замовлення через fastprint.pro. При відправці замовлення в роботу перед замовником відображається форма, в якій зазначено вищесказане, і запитується згода, без якого відправка замовлення в роботу неможлива!

Зміст

Меню

У верхній частині інтерфейсу fastprint.pro розташовано меню, ключовими пунктами якого є "Замовлення", "Оплати", "Файли". Назва кожного з пунктів говорить сама за себе, проте давайте зупинимося докладніше на кожному з них.

Файли

Сторінка "Файли" надає доступ до файлообмінника. У файлообміннику використовується стандартна структура – коренева папка, в якій можуть бути файли і папки, в папках також файли і папки і т.д.

Щоб завантажити файл або створити папку потрібно натиснути на відповідний значок (див. скріншот). Це стандартна процедура, очевидно, що її опис буде зайвим.

Файлообмінник дозволяє вам зберігати файли, які можуть бути використані в подальшому при оформленні замовлень. Крім того, ви можете використовувати файлообмінник в цілях не пов'язаних з Фастпринт – завантажені файли можна завантажувати, можна створювати посилання для того, щоб поділитися своїми файлами з третіми особами. Давайте розглянемо як це можна зробити.

Після того як файлообмінник вже має якісь файли, можна їх виділити, клікнувши на чекбокси навпроти кожного файлу. При цьому стануть доступні додаткові значки над списком файлів. Один з них служить для видалення вибраних файлів, другий для скачування або щоб поділитися посиланням.

Натискання значка скачування відкриває вікно наведене на скріншоті. Зауважте, що посилання для скачування не надає доступ до всіх ваших файлів! Посилання надає доступ тільки до тих файлів, які ви зазначили коли створювали посилання!

Замовлення

Сторінка "Замовлення" є стартовою, на ній відображається список всіх ваших замовлень. На скріншоті нижче в списку немає жодного замовлення, і система нам пропонує додати перше замовлення.

Створення замовлення

Для створення замовлення або розрахунку потрібно натиснути зелену кнопку "Додати замовлення" на сторінці "Замовлення". Кнопка буде розміщена по центру, якщо замовлень ще немає, або над списком замовлень:

Далі необхідно вибрати тип замовлення. Як приклад ми розглянемо створення замовлення типу "Друк з порізкою". Створення замовлень інших типів відрізняється набором параметрів, які потрібно заповнити, проте принципово відбувається аналогічним чином.

Після вибору типу замовлення починаємо процес створення замовлення. У вікні створення замовлення можна виділити три основні блоки:

    1. Параметри замовлення. Параметри замовлення організовані у вигляді плиток, натискаючи на які відкривається вікно, в якому потрібно ввести ті чи інші параметри.
    2. Ціни і терміни. Тут можна бачити розрахунок ціни замовлення. До тих пір поки всі ключові параметри замовлення не задані, цей блок залишається порожнім.
    3. Управління замовленням. У цьому блоці можна ввести назву вашого замовлення, коментарі до замовлення, а також зробити певні дії – зберегти, відправити в роботу або скасувати створення замовлення. Ми повернемося пізніше до цього блоку.

Зверніть увагу на червону тінь навколо плитки з параметрами "Розмір виробу". Вона акцентує на собі увагу, натякаючи нам на те, що саме з цієї плитки потрібно почати заповнення параметрів замовлення:

Натискаємо на плитку, вибираємо розмір, натискаємо кнопку "Застосувати". Аналогічним чином працюють всі інші плитки:

Зверніть увагу на те, що тінь перемістилася! Після того як ми задали значення параметра "Розмір виробу", наступним нам пропонують вибрати "Тип матеріалу". "Тип матеріалу" розташований після "Розміру вироби", і це не випадково. Справа в тому, що не для кожного розміру виробу у нас знайдеться матеріал потрібного розміру. Саме тому спочатку пропонується ввести розмір виробу і тільки потім вибрати матеріал. Буде запропонований вибір тільки тих матеріалів, які підходять для даного розміру виробу. Точно таким же чином, за допомогою тіні, ми можемо орієнтуватися в послідовності завдання параметрів в замовленнях інших типів. Розуміти чому послідовність саме така, а не інша, не обов'язково і не потрібно! Просто орієнтуйтеся на тінь)

Всередині діалогів параметрів, що відкриваються при натисканні на плитці, також можуть бути тіні, що задають послідовність введення параметрів:

Після вибору "Типу матеріалу" тінь переміщається на "Найменування матеріалу". Числа на зеленому тлі відображають залишок матеріалів на складі Фастпринт. При кліці на залишок матеріалу виводиться додаткова інформація.

В замовленні типу "Друк з порізкою" всього три плитки з обов'язковими параметрами. Як тільки їх значення задані, відразу ж відбувається розрахунок вартості замовлення. З цього моменту замовлення вже майже готове до відправки в роботу.

Ми можемо бачити, що є ще плитки – "Тип ламінації", "Додаткові параметри", "Макети для друку" та "Доставка". Вони не підсвічуються тінню бо є необов'язковими для заповнення. Тим не менш, це означає, що їх не можна заповнювати)) Ви можете "зайти" в кожну з плиток – ознайомитися з пропонованими варіантами параметрів, вибрати відповідні і натиснути "Застосувати". Після цього ціна буде перерахована з урахуванням нових параметрів. Точно також ви можете заходити в будь-які (навіть ті, в яких вже були обрані) плитки – змінювати параметри.

В блоці Розрахунок ціни ми бачимо варіанти тиражів нашого виробу і варіанти термінів його виготовлення.

Термінів виготовлення кілька, і, як можна побачити, ціна одного і того ж тиражу стає менше в міру збільшення термінів виробництва. Варіанти тиражів представлені в таблиці є орієнтовними. Необов'язково замовляти саме таку кількість. Якщо потрібно – натисніть посилання "Додати варіант тиражу" і введіть необхідне значення тиражу.

Якщо Ви збираєтеся відразу відправляти замовлення в роботу, потрібно вибрати конкретний тираж і терміни, клікнувши на відповідній ціні. Після цього можна натискати кнопку "Надіслати в роботу".

В разі якщо Ви просто зберігаєте замовлення (кнопка "Зберегти"), вибирати тираж необов'язково (це ні до чого не приведе), це потрібно зробити пізніше, безпосередньо перед відправленням замовлення в роботу. Збереження замовлення (без відправки в роботу) поміщає його в список замовлень зі статусом "Очікування". Його наявність в списку ні на що не впливає і нікому не заважає. Таке замовлення можна видалити, а можна і відправити в роботу пізніше, в будь-який зручний для вас момент.

Зверніть увагу, що якщо клікнути на значення тиражу в таблиці, можна отримати додаткову інформацію про розкладці на друкований аркуш, а так само побачити стандартну (без знижок) ціну такого тиражу:

Окремим важливим моментом перед відправленням замовлення в роботу є вказівка файлів, необхідних для його друку. Щоб зробити це потрібно натиснути плитку "Макети для друку". Після натискання відкриється вікно з файлообмінників. Поведінка файлообмінника точно таке ж, як і в разі, якщо його відкрити через розділ головного меню "Файли". Можна створювати папки, завантажувати файли, видаляти їх і т.п. Однак в даному випадку нам потрібно відзначити пташками ті файли і папки, які відносяться до цього замовлення і натиснути кнопку "Застосувати". Варто відзначити, що немає різниці коли були завантажені такі файли, заздалегідь через розділ "Файли" або коли була відкрита плитка "Макети для друку". Так чи інакше, всі файли потрапляють в файлообмінник, при цьому управляти ними і використовувати їх можна з будь-якого замовлення.

Ще однією плиткою параметрів, яка є в кожному замовленні є "Доставка". Доставка по замовчуванню має значення "Самовивезення". Однак ви можете вибрати будь-який інший спосіб доставки. З урахуванням розвитку сучасної інтернет торгівлі та наявності досвіду замовлення в інтернет магазинах, ми не будемо зупинятися докладно на параметрах доставки. Все повинно бути зрозуміло і без інструкцій. Крім того, модуль налаштування параметрів доставки забезпечений підказками і коментарями.

Після того як файли і параметри доставки обрані, можна відправляти замовлення в роботу. Вибираємо тираж і терміни (натискаємо на ціну в таблиці цін), вибираємо контактну особу замовлення (це поле відображається в тому випадку, якщо для вашого облікового запису задано кілька контактних осіб, наприклад, рекламне агентство з кількома менеджерами, які оформляють замовлення під одним акаунтом) , вказуємо назву замовлення (назва зрозуміла для вас), коментар (необов'язково) і відправляємо замовлення в роботу, натискаючи кнопку "Надіслати в роботу":

Система ще раз просить підтвердити правильність обраних параметрів:

Після відправки замовлення в роботу, замовлення потрапляє в список замовлень зі статусом "На перевірці". Даний статус означає, що замовлення знаходиться в черзі і чекає перевірку на предмет того, чи відповідає опис замовлення тим файлам, які ви вказали, чи може замовлення бути виготовлене виходячи з вибраних файлів. Перевірка замовлення займає до 2-х годин в робочі дні. У разі успішної перевірки замовлення відправляється у виробництво, в іншому випадку – замовлення отримує статус "Не прийнято" , при цьому в історію замовлення вноситься причина відмови, крім того ця інформація відправляється вам на електронну пошту і в Telegram-bot (якщо ви на нього підписані). Ніяких інших способів повідомлення про відмову не передбачено!

В разі, якщо замовлення "Не прийнято", вам потрібно ознайомитися з причиною відмови, усунути її і повторно відправити замовлення в роботу.

У списку замовлень, якщо клікнути на рядок із замовленням, рядок відкривається і з'являється додаткова інформація та кнопки для управління замовленням. Зокрема, можна "Скасувати відправку" якщо у вас змінилися обставини, "Змінити спосіб доставки", ознайомитися з "Історією замовлення". Крім того можна "Копіювати замовлення" – створити ще один таке саме замовлення, з такими ж параметрами (замовлення буде створене, але не буде відправлене у роботу, це потрібно зробити вручну).

Зверніть увагу на ще одне місце (ще один спосіб) де замовлення може бути відправлене в роботу. Перед нами список замовлень, в якому є замовлення, що мають статус "Очікування". Замовлення в такому статусі може бути в таких ситуаціях:

      • замовлення було створене, але не рушило роботу, а було просто збережене (натисканням кнопки "Зберегти")
      • замовлення було відправлено в роботу, але після була натиснута кнопка "Скасування відправки"
      • замовлення є "свіжою" копією іншого замовлення (в іншому замовленні була натиснута кнопка "Копіювати")

Щоб відправити замовлення зі статусом "Очікування" в роботу можна діяти двома шляхами:

      1. Перший (вже був розглянутий вище) – зайти всередину замовлення (там де плитки, ціни і т.п.) і натиснути там кнопку "Надіслати в роботу".
      2. Другий шлях – новий). Можна не заходити всередину замовлення, а натиснути кнопку "Надіслати в роботу" перебуваючи в списку замовлень

При цьому буде відкрито вікно, де потрібно буде вибрати тираж, терміни, ціну та відправити замовлення в роботу.

Хотілося б окремо зупинитися на процедурі вибору ціни і термінів. Зверніть увагу на те, що fastprint.pro побудований таким чином, що терміни і ціну ви можете вибрати тільки безпосередньо перед відправленням замовлення в роботу. Причина полягає в тому, що терміни є динамічними і постійно перераховуються, у міру перебігу часу і зміни ситуації на виробництві. Наприклад, якщо ви створили замовлення вранці і під час створення побачили вартість, скажімо, 100 грн з термінами "на сьогодні на 18:30", але НЕ відправили замовлення вранці. При відправці цього замовлення в роботу, наприклад, в обід, може статися неприємна ситуація, а саме, термінів "на сьогодні на 18:30" система може вже не запропонувати, а якщо запропонує, то ціна може бути вище 100 грн. Одночасно з цим, виконання такого замовлення за 100 грн і раніше буде можливим, але з більш пізніми термінами, наприклад "на завтра".

Причина такої поведінки системи, в загальному, є очевидною і не повинна створювати якихось значних незручностей. Проте, слід пам'ятати про неї.

Оплати

Сторінка "Оплати" містить список отриманих оплат і перший час після реєстрації нового клієнта, очевидно, також буде порожньою.

Для оплати замовлення потрібно натиснути кнопку "Додати оплату". Це можна зробити в розділі "Оплати" або в контекстному меню клієнта в правій верхній частині вікна:

Далі слід ознайомитися з варіантами оплати доступними в fastprint.pro і вибрати одну з них:

При оплаті конкретних замовлень варто звернути увагу на те, що в списку відображаються тільки ті замовлення, які вже пройшли перевірку і прийняті в роботу! У нових клієнтів цей список часто буває порожнім (через відсутність замовлень).

В разі простого поповнення рахунку, ніяких замовлень вибирати не потрібно. Потрібно тільки ввести суму:

На наступному кроці потрібно вибрати спосіб оплати. Їх два:

        1. Оплата онлайн (оплата карткою з використанням сервісу liqpay.ua)
        2. Запит рахунку для безготівкової оплати. В даному випадку потрібно вказати реквізити для виставлення рахунку, супутні коментарі, а також вказати email на який потрібно вислати рахунок. Обробка таких запитів відбувається протягом 2-3 робочих годин

Відео-приклад

ic
Подивитися на мапі Пн - Пт: 9:30 - 18:30
Пн - Пт: 10:00 - 15:00
Швидке замовлення
Заявка на розрахунок вартості
Задати питання

Задайте питання і ми зв'яжемося з вами протягом 3-х годин.
Або зв'яжіться зручним способом >

Задати питання
Заявка прийнята!
Спасибі!
Зовсім скоро ми зв'яжемося з вами!