Друзі, кілька тижнів тому ми впровадили в нашу ІТ інфраструктуру корисне доповнення. Ми зв'язали АТС та CRM і тепер при надходженні вхідного дзвінка наші менеджери бачать не тільки номер абонента, а й контакт із нашої CRM, до якого прив'язаний цей номер. Це насамперед дозволяє збільшити швидкість обробки дзвінків. Але є ще додатковий плюс! Ми отримуємо "гарну" історію пропущених дзвінків, у тому числі й у неробочий час. Це дозволяє реагувати на невідповідні дзвінки, тим самим прискорюючи зворотний зв'язок із клієнтами!
Наша мета – не залишати Вас наодинці з Вашими питаннями, завданнями та проблемами.
Загалом, продовжуємо боротися за якість сервісу та швидкість!