В сучасному світі, де конкуренція в бізнесі активно зростає, ефективна реклама грає важливу роль у привертанні уваги клієнтів. Одним із популярних і доступних засобів реклами є флаєр, і важливим аспектом створення ефективного флаєра є його розмір.
Пропонуємо розглянути ключові аспекти вибору розміру флаєра та вплив цього параметра на його ефективність.
Отже для початку, давайте замислимось, на що впливає розмір флаєра.
Перш ніж обирати розмір цього виробу, важливо визначити мету використання та цілі вашої рекламної кампанії.
- Яке повідомлення ви хочете передати?
- Яка аудиторія вам потрібна?
- Який продукт або послугу ви пропонуєте?
Відповіді на ці та інші подібні питання допоможуть визначити, наскільки великим або малим за розміром має бути ваш флаєр.
А тепер уважно до таких моментів:
1. Співвідношення тексту та зображень.
Першочергово на розмір флаєра впливає кількість інформації, зображеної на ньому.
Розмір флаєра повинен бути достатнім для того, щоб ефективно розмістити текст та зображення. Важливо забезпечити збалансованість між цими двома компонентами, щоб не перенавантажити флаєр інформацією, але й не залишити його надто пустим.
2. Розмір, як елемент стилю.
От якби смішно не звучало, але розмір флаєра має бути ще й “зручним”…як при виборі телефону – “щоб гарно в руку ліг”)) Іншими словами – формат виробу має бути сприятливим для забезпечення чіткості та зручності читання.
Великий флаєр може привертати до себе більше уваги, в той час як дрібний може бути більш компактним та практичним. І пам’ятайте – вдалий зовнішній вигляд флаєра, як і будь-якого іншого корпоративного елементу, вигідно підкреслить стиль і відчуття смаку, рекламуючи вашу компанію чи її продукт.
3. Специфікації для друку.
Не слід забувати про те, що розмір напряму впливає на вартість. Адже від розміру залежить скільки одиниць виробу поміститься на один друкований аркуш, а звідси – скільки ж аркушів потрібно буде надрукувати в залежності від накладу. Наприклад, єврофлаєр, розміри якого значно компактніші за формат А5, поміститься у кількості 6 шт на стандартному друкованому аркуші, в той час як А5 формат – лише 4 шт…. далі проста математика).
Тому не лінуйтесь попередньо прорахувати кілька варіантів у різних розмірах, щоб обрати той, який відповідатиме закладеному на тираж бюджету.
Ну і як вже зазначалось вище, обираючи розмір флаєрів, важливо враховувати конкретні потреби вашої рекламної кампанії та вплив розміру на сприйняття вашого повідомлення. Ефективний флаєр може стати потужним інструментом у вашій рекламній стратегії, якщо ви правильно виберете його розмір і збалансуєте всі елементи дизайну.
Тепер пропонуємо розглянути види флаєрів і їх розміри:
Флаєр – це невеличка листівка, що підлягає широкому розповсюдженню з ціллю реклами певної події, послуги, продукту, бренду або компанії в цілому.
Глобально флаєри можна поділити на дві групи:
- Рекламні
- Інформаційні
Звісно, як і в будь-якій іншій поліграфічній продукції, існують умовні стандартні розміри флаєра. Чому “умовні”? Тому що ніхто нікому не заважає бути оригінальним ;)
Насправді флаєри можуть мати будь-який розмір і будь-яку форму… круг, ромб, форма вашого логотипу тощо! Одно чи двусторонній, великий, маленький, прямий, складений… навіть з отвором або перфорацією. Проте такі складні роботи рідше користуються популярністю через свою дорожнечу. Частіше флаєр – це простий роздатковий матеріал, який виготовляється великими об'ємами, тому здоровою економією тут нехтувати не раціонально.
Безперечно, бувають флаєри, які, наприклад, рекламують невеликі камерні заходи і у таких випадках вони більше відіграють роль запрошення. Такі вироби друкуються невеликими партіями, вони можуть виглядати більш презентабельно та дорого (оригінальний зовнішній вигляд, цупкий папір, ламінація чи вибірковий лак, фігурна висічка тощо).
Тож яким буде ваш флаєр – вирішувати тільки вам!
Проте повернемось до стандартних варіантів та очевидних відмінностей між ними.
Коли мова йде про розміри – першочергово слід зазначити одиниці їх вимірювання. Найчастіше розміри поліграфічного виробу вказується в мм, розмір флаєра в см фіксується набагато рідше.
Звичайно, при створенні макету розмір флаєра в фотошопі, наприклад, можна задавати і в пікселях. Якщо ви працюєте з розміром виробу 210х99 мм і хочете визначити його розмір у пікселях, то вам потрібно врахувати роздільну здатність, яку ви плануєте використовувати для макету.
Для друку зазвичай використовують роздільну здатність 300 dpi (точок на дюйм). Таким чином, ви можете використовувати наступну формулу для перетворення розміру в міліметрах у пікселі:
Розмір у пікселях = Розмір у міліметрах × (Роздільна здатність /25.4 мм)
Отже, згідно цієї формули, макет флаєра розміром 210х99 мм для друку з роздільною здатністю 300 dpi має розмір близько 2480х1165 пікселів.
Ну, а загалом, якщо ви не плануєте самостійно робити макет – зверніться за допомогою до професійного дизайнера, який швидко та якісно зробить ефектний та ефективний макет вашого флаєра, що відповідатиме всім вашим потребам та необхідним технічним вимогам підрядника по друку. Такі дизайнери зазвичай працюють при типографіях, як от, наприклад, у нас в типографії Фастпринт ;)
А тепер пропонуємо розглянути найпопулярніші види флаєрів:
- Розмір флаєра Євро (210х100 мм) – найпоширеніший з усіх відомих. Він зручний для читання, візуально привабливий та економний у виробництві. На відміну від інших, такий формат завжди асоціюється з рекламою. Цей звичний для всіх розмір флаєра (⅓ А4) достатньо місткий за об’ємом та практичний у використанні.
- Флаєр А6 розміру (105х148 мм) – компактний формат для невеликої кількості інформації, досить часто користується популярністю через свою економічність.
- Розмір флаєра А5 (148х210 мм) – у якості флаєра найменш поширений, проте він надає багато місця для творчості та ідеально пасуватиме для флаєра з великою кількістю інформації.
Варто розуміти, яку б ціль ви не переслідували, і який би розмір ви не обрали – важливо зробити все, щоб ваша листівка не опинилась в смітнику. Тому потрібно докласти максимум зусиль, щоб зовнішній вигляд флаєра привертав увагу не менше, ніж його інформаційний вміст.
Технічні вимоги до електронного макету флаєра
Розмір флаєра для друку може варіюватися залежно від конкретних вимог та цілей проекту. Однак, варто не забувати ще й про загальні рекомендації щодо норм та технічних характеристик при підготовці його електронного макету. Розглянемо поверхнево основні з них:
Стандартні розміри:
Вартість друку стандартних розмірів майже завжди менша за оригінальні. Наприклад, флаєри, розмір яких відрізняється від стандартних неможливо надрукувати в збірних офсетних тиражах.
Роздільна здатність:
Це дуже важливий момент в підготовці макету до друку, бо від нього залежить якість зображення у готовому виробі. Як вже зазначалось вище, роздільна здатність 300 dpi вважається стандартом для друку, якої достатньо для отримання бажаного результату.
Дообрізні припуски:
Залиште достатні відступи по краях флаєра для уникнення обрізання тексту чи графіки під час друку. Зазвичай рекомендується залишати вільними не менше 5 мм до краю виробу. Щодо дообрізних припусків – тут трохи складніше, але абсолютно точно 2-х мм з кожного боку під обрізку буде цілком достатньо.
Кольори:
Для правильної підготовки макету до друку, важливо розуміти технологію друку та конкретні вимоги щодо кольорової моделі, яка при цьому використовується. Наприклад, варто знати, що кольоровий профіль CMYK використовується для друку, а палітра RGB, призначена для відображення картинки на екрані.
Формат файлу:
Зазвичай, PDF є найбільш популярним форматом для друку. Проте макети приймаються і в інших форматах, наприклад: *.eps, *.ai, *.cdr, *.psd, * .tif, *.jpg. Перед відправкою макету до друку переконайтесь, що ваш електронний макет збережено відповідно до загальних технічних стандартів.
Візуальна складова дизайну:
Розмістіть основну інформацію (заголовки, текст, контактна інформація тощо) так, щоб вона була чіткою та легко зчитувалася. Використовуйте відповідний розмір шрифту.
Розміщуйте блоки тексту та графіки логічно і збалансовано. Враховуйте важливість візуального елемента флаєра для залучення уваги. Використовуйте тільки високоякісні фотографії та графіку з відповідною роздільною здатністю.
Зверніть увагу: на багато ефективніше ще на початку роботи взяти до уваги конкретні технічні вимоги друкарні, з якою ви співпрацюєте, та дотримуватися їх рекомендацій для подальших найкращих результатів. Заглибитись більше в інформацію щодо технічних вимог нашої типографії ви можете за посиланням.
Коли макет буде готовий – далі діло за малим, а саме за надійним підрядником. В залежності від тиражу вам порадять технологію друку, за можливості (необхідності) запропонують затвердити перший друкований аркуш. Після того, як ваше замовлення затверджено до друку – ви спокійно чекаєте його доставки протягом найближчого часу.
Пропонуємо не ходити далеко, а довірити справу професіоналам – типографії Фастпринт! Ми вам і з макетом допоможемо, і найвищої якості поліграфію виготовимо. Фахівці нашої компанії попередньо прорахують вартість вашого замовлення, дизайнери створять ідеальний макет, а потім ви отримаєте неперевершене задоволення від споглядання на свій готовий тираж. Найвища якість та оперативні терміни виробництва –основні критерії в нашій роботі!
Досить думати, ходімо працювати ;)