Наклейки на упаковку

Ефективна упаковка товару відіграє надважливу роль у приверненні уваги споживача та позиціонуванні товару на ринку в цілому. Складовою частиною якісної та цікавої упаковки, яка набуває все більшої популярності в сучасному світі, може бути наклейка. Пропонуємо уважніше пригледітись до цього поліграфічного виробу, адже цей маленький та потужний елемент упаковки виконує багато важливих функцій, серед яких відразу можна виділити три ключові:

  • залучення уваги клієнтів,
  • знайомство з брендом,
  • надання додаткової інформації про товари.

Наклейки на пакети, коробки, конверти та інші види пакування мають ряд переваг, а їх використання напряму впливає на сприйняття товару споживачами.

Основні цілі та методи використання наклейок на упаковці товару.

Перш за все, наклейки для упаковки – це потужний рекламний засіб, який привертає увагу клієнтів до продукту. Їх яскравий дизайн, цікаві форми та неповторні графічні елементи допомагають виділити товар серед конкурентів на переповнених полицях магазинів. Наприклад, оригінальні та привабливі наклейки можуть буквально “впадати в око” та спонукати споживача придбати товар, навіть, якщо він раніше розглядав інші аналогічні пропозиції.

Варто відзначити, що відповідність поточним трендам та запитам цільової аудиторії в рази піднімає ефективність даного рекламного інструменту. Тож слідкуйте за модними течіями та вивчайте попит ;)

Крім того, наклейки можуть бути ефективним інструментом маркетингу та брендування вашого товару. Логотип, слоган або корпоративні кольори зображені на наклейці, дають змогу легко розпізнати товари та їх приналежність до певного бренду. Наклейка з логотипом для упаковки одразу ідентифікує ваш бренд і споживачі автоматично пов’язують його з певними асоціаціями та цінностями.

Коли клієнти бачать наклейку з відомим логотипом на упаковці, вони відчувають довіру до бренду, що сприяє збільшенню продажів і підвищенню лояльності споживачів. Тому варто зробити ваш товар впізнаваним!

Як ми вже зазначили вище, наклейка на товар може служити зручним засобом інформаційного зв'язку (комунікації) між виробниками і споживачами. На наклейках можуть бути розміщені, наприклад, назва, склад, термін придатності, виробник, країна походження й інша корисна для споживача інформація про продукт. Це дає змогу покупцю швидко отримати важливі дані про товар без необхідності розгортання упаковки, пошуку інструкції або інших додаткових джерел інформації.

Також наклейка на продукцію може містити QR-коди, які спрямовують користувачів на веб-сторінку з детальною інформацією про товар, рецептами його використання, акційними пропозиціями тощо. Це дуже зручно, адже в один клік ви забезпечуєте клієнта повним переліком характеристик і переваг продукції, що зміцнює довіру та поглиблює зв'язок з ним. Ще за посиланням можуть знаходитись актуальні відгуки від вдячних клієнтів, що також зменшить час роздумів перед придбанням товару. Тому не скупіться на корисний QR-код на упаковці вашого товару ;)

Варто не забувати й про активне використання наклейок для ідентифікації та логістики товарів. Наклейки на коробки з унікальними штрих-кодами дають змогу зручно та легко відстежувати товари на різних етапах постачання, зберігання та доставки. Це спрощує і прискорює процеси інвентаризації та контролю кількості товарів на складах, дозволяє уникнути помилок, пов’язаних з людським фактором, а також покращити точність обліку.

Яскравим прикладом використання наліпок зі штрих-кодами на коробках служить робота логістичних компаній (наприклад, Нової Пошти), з якими і ми, і ви не раз мали справу у повсякденному житті, де кожний пакунок має свою наліпку з номером декларації та штрих-кодом. Зручно, погодьтесь!

Наклейки на упаковці також можуть бути інструментом для персоналізації продукту. Наприклад, ви можете створити наклейки для упаковки подарунків з іменами клієнтів, партнерів або колег, чи створити наклейки з індивідуальними зображеннями або цитатами великих людей, які відображають їх схожість або індивідуальність. Це створює особистий зв'язок з отримувачем подарунку та підкреслює його відчуття особливості. Індивідуальні подарунки отримувати завжди приємніше!

Наклейки для упаковки товару можуть бути використані для позначення акційних товарів або спеціальних пропозицій. Наприклад, "Знижка 50%", "1+1=3" або “-20% при закупі трьох одиниць товару”, тощо. Це стимулює клієнтів до швидкого рішення про покупку і створює відчуття вигоди. Наклейки на упаковці можуть бути відмінним інструментом для проведення сезонних акцій та промоцій. Ви можете додати тимчасові наклейки зі знижками, розіграшами або спеціальними пропозиціями, які стимулюють споживачів до покупок, а можливо й до оптових закупів).

Повірте, такі дії не тільки привертають увагу, але й стимулюють споживачів до негайних дій. Тож вигода від використання помітної наклейки очевидна!

Є ще дещо важливе, про що ви могли забути – використання наклейок для упаковки також може мати позитивний вплив на екологічну свідомість споживачів. Наприклад, стікери для упаковки з позначками «Виготовлено з перероблених матеріалів», «Біорозкладається», «Екопродукт», «Екологічно чистий матеріал» тощо допомагають споживачам зробити свідомий вибір та звернути увагу на екологічно дружні продукти. Крім того, інформація на наклейках може стосуватись роздільного збору відходів або правил вторинного використання упаковки, що також має велике значення для збереження ресурсів. Еко–течії щороку набувають все більшої актуальності і це варто пам’ятати розвиваючи свій бізнес!

Також наклейки можуть слугувати додатковим захистом цілісності упаковки та товару в цілому. Наприклад, круглими прозорими наклейками часто заклеюють коробку з парфумерією, також використовують круглі наклейки для упаковки одягу або шкіряних виробів – вони зручно та надійно утримують краї пергаменту або кальки (упаковочного паперу). Таке пакування завжди виглядає стильно та доречно. Ну і взагалі, будь яка наклейка на клапанах коробки гарантує її збереження від попереднього завчасного відкриття.

Як бачимо, використання наклейок для упаковки товарів має численні переваги, адже вони створюють додаткові можливості для маркетингових стратегій.

Якими можуть бути наклейки для упаковки?

Різноманіття наклейок і їх параметрів тішить своїм широким вибором. Ці маленькі але функціональні поліграфічні вироби можуть відрізнятись між собою за типом матеріалу, розміром, формою, кольором та таке інше. Наприклад:

  • Матеріал може бути білий, кольоровий або прозорий.
  • Також за типом матеріалу розрізняють паперові або синтетичні (плівка) наклейки.
  • За типом поверхні бувають глянцеві або матові.
  • Прямокутні, круглі або будь якої іншої довільної форми – теж обирати вам.
  • Різноманітність розмірів не обмежує – використовуйте той, який ідеально пасує вашому пакуванню.
  • Друк наклейок на коробки може бути чорно-білий, кольоровий або за допомогою додаткових фарб (наприклад, білий чи золотий).

Потрібна допомога з вибором параметрів – звертайтесь до наших менеджерів. Вони порадять, допоможуть обрати правильні відповіді на питання, покажуть зразки готової поліграфічної продукції та прорахують вартість вашого майбутнього замовлення.

Що потрібно для того, щоб купити/замовити наклейки?

Для того, щоб замовити наклейки на упаковку вам потрібно створити макет і визначитись з основними параметрами замовлення (розмір, тираж, матеріал, контур порізки), про які ми мимохіть згадували вище.

До створення макету варто підходити з особливою увагою, адже від цього залежить і якість продукту, і ефективність наклейки як такої.

Отже, кілька порад для створення макету:

  • Наліпка повинна містити чітке і зрозуміле повідомлення про продукт. Влучно надана інформація – гарантія ефективного використання даного інструменту.
  • Лаконічний та виразний слоган або позиціонування товару допоможуть споживачам зрозуміти, що саме пропонує продукт.
  • Логотип і назва бренду мають бути гарно помітні та легко читатися на макеті.
  • Використовуйте привабливі кольори, естетичні шрифти й зображення, які привертають увагу. Орієнтуйтесь на емоції потенційного клієнта.
  • Дизайн має бути адаптований до цільової аудиторії та повинен вигідно підкреслювати унікальний стиль бренду.
  • Розмір наклейки залежить від упаковки, на яку ви плануєте її клеїти. Врахуйте фізичні обмеження упаковки і оберіть відповідний розмір та формат наліпки.
  • Зверніть особливу увагу на технічні вимоги типографії до макетів. Не забувайте про припуски під порізку та коректний контур висічки.
  • Перед друком всього накладу зробіть тестовий друк (кольоропробу), перевірте його на наявність помилок, правильність кольоропередачі та покажіть його декільком людям з вашого оточення, щоб отримати зворотний зв'язок і впевнитися, що дизайн працює вірно.
  • Зробіть макет унікальним і цікавим, щоб він вигідно вирізнявся серед конкурентів на вашому ринку.

На що звернути увагу ми розібралися, а от як таки це все втілити в реальність – це ще питання)

Пояснюємо :-)

Якщо ви не маєте можливості створити якісний макет самостійно – пропонуємо вам скористатись нашим мінісайтом з безкоштовним онлайн редактором для створення макетів наклейок. Інтерфейс цього редактора інтуїтивно зрозумілий і не потребує наявності специфічних знань та навиків. Все що вам потрібно – читати, обирати та слідувати інструкції.

Якщо по якійсь із причин вам цей варіант також не підходить – зверніться за допомогою до наших професійних дизайнерів, які допоможуть і з ідеями для створення наліпок, і з відповідністю макета технічним вимогам типографії.

Як ви вже зрозуміли, замовити наклейки на упаковку в нашій типографії зовсім не складно!
Після того, як ми отримаємо ваш макет – одразу приступимо до виробництва, яке для нас, як для професіоналів, просте та зрозуміле:

  • спочатку ми наклейки надрукуємо,
  • за необхідності заламінуємо,
  • та на останок плотером висічемо!

Тобто три основних* кроки і наклейки у вас в кишені)

*Додрукарську підготовку макетів ніхто не відміняв, так само як і доставку готового тиражу на вказану адресу)

Що ще цікавого пропонуємо ми?

  • Якісне виробництво на базі власного сучасного обладнання повного циклу.
  • Клієнтоорієнтований підхід – один із основних принципів роботи.
  • Оперативні терміни виготовлення поліграфії – завжди вчасно).
  • Контроль якості на всіх етапах – від прийому макету до здачі замовлення.

Тож, замовити наклейки на коробки або на будь-який інший вид пакування можна у нас в друкарні Фастпринт. Тут ви знайдете і професійну підтримку, і різноманітність вибору, і високу якість очікуваної продукції.

Нехай наклейки стануть ефективним творчим інструментом для розвитку вашого бренду. І запам'ятайте, вони не просто позитивно впливають на споживачів, а й створюють незабутнє враження про ваш продукт.

ic
Подивитися на мапі Пн - Пт: 9:30 - 18:00
Пн - Пт: 10:00 - 15:00
Швидке замовлення
Заявка на розрахунок вартості
Задати питання

Задайте питання і ми зв'яжемося з вами протягом 3-х годин.
Або зв'яжіться зручним способом >

Задати питання
Заявка прийнята!
Спасибі!
Зовсім скоро ми зв'яжемося з вами!